2018-07-11

Vem är jag?

Jag är den där tysta lugna tjejen som inte tar särskilt mycket plats. Den man alltid kan vända sig till om man har problem eller bara vill få kräka av sig. Jag dömer ingen utan vill försöka förstå.

Jag är personen som tar ansvar om det krävs och försöker få med mig de som behövs. Jag säger ifrån och står för det jag tror på, så som lika rättigheter för alla inom både religion och sexualitet.

Jag är den unga tjejen som alltid haft det lätt för att kommunicera med personer från äldre generationer men inte med mina jämnåriga.

Jag är personen både som gärna går ut och dansar men som även kan sitta hemma och spela sällskapsspel eller titta på film.

Jag är en riktig gottegris när det kommer till kakor, jag bakar gärna men avskyr att laga mat.

Jag älskar att vara själv och ha egentid. Jag hatar att vara ensam.

Jag är tjejen som inte vågar göra fel. Hon som alltid vill duga, räcka till och vara till hjälp.

Jag är en person som söker lugnet inombords men som ändå alltid är stressad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar